کتاب پایان عصر بازاریابی سنتی
نوشته : سرجیو زیمن
ناشر : مبلغان
ترجمه : سینا قربانلو
اسرار بازار یابی مدرن از زبان بازاریاب ارشد و معاون سابق شرکت کوکا کولا
نوشته : سرجیو زیمن
ناشر : مبلغان
ترجمه : سینا قربانلو
اسرار بازار یابی مدرن از زبان بازاریاب ارشد و معاون سابق شرکت کوکا کولا
کتاب پایان عصر بازاریابی سنتی
نوشته : سرجیو زیمن
ناشر : مبلغان
ترجمه : سینا قربانلو
شابک : 978-964-90572-9-3
تعداد صفحات : 235
شمارگان چاپ : 3000
نوبت چاپ : چهارم - دی 1387
لیتوگرافی : پاییزان
قیمت پشت جلد : 9000 تومان
درباره کتاب :
سرجیو زیمن بازاریاب ارشد ومعاون سابق شرکت کوکا کولا ، اعتبار خود را از تجدید ساختار سازمان بازاریابی و تحکیم بیشتر موقعیت آن شرکت در عرصه بازاریابی جهانی گرفته است.
رویکرد پویای اودر زمینه تبلیغات و بازاریابی موجب شکل گیری تجربه های نو و ارزشمندی شده است که بنا به اعتقاد خود اومی تواند برای همه دست اندرکاران این رشته مفید و راهگشا باشد.
این کتاب اثری است زنده و تازه درباره بازاریابی که در آن نویسنده جسورانه می کوشد با رد تمامی اندیشه ها و شیوه هی مرسوم بازاریابی ، نظریه ها و اصول نوینی برای آن پی ریزی کند.
به این منظور ، زیمن از تجربیات چندین ساله اش سود می جوید و با تجزیه و تحلیل دقیق وظریف روش های رایج بازاریابی ، ضعف ها و قوت های هر یک را با ارائه دلایل کافی بر می شمارد.
زیمن در سراسر این کتاب بر دو نظریه ( یا اصل ) خود بارها تأکید می ورزد و میگوید :
اگرقرار باشد محصول یا خدمتی به مقدار بیشتر در دفعات بیشتر و به قیمت بالاتر به فروش رسد ، باید دلایل بیشتری به مردم برای خرید آن ارائه کرد ، هم چنین باید « متفاوت » ، « بهتر » و « ویژه » باشد و اگر نیست باید چنین تصویری از آن ساخت.بر این مبنا این کتاب نیز خود اثری متفاوت ، بهتر و ویژه است.
فهرست مطالب :
عنوان
یادداشت ناشر
یادداشت مترجم
پیشگفتار ناشر اصلی کتاب
پیشگفتار
بخش 1 – بازازیابی راز و رمزی ندارد
مقدمه : خرد کردن جعبه سیاه
فصل 1 : چرا باید بازاریابی کرد؟ برای ساختن پول
فصل 2 : بدون راهبرد ، به هیچ کجا نمی رسید
فصل 3 : بازاریابی علم است
بخش 2 – چگونه بیشترین اجناس را بفروشید وبیشترین پول را بسازید؟
فصل 4 : موقعیت گذاری ، یک خیابان دو طرفه است
فصل 5 : بیل کلینتون و پرنسس دای برای فروش اجناس خود چه باید می کردند؟
فصل 6 : جری زانیفلد درباره بازاریابی چه درس هایی می تواند به شما بدهد
فصل 7 : جایی ماهیگیری کنید که ماهی وجود داشته باشد
فصل 8 : از اندیشیدن درباره آینده، دست برندارید
بخش 3 : با کدام نیروی انسانی؟
فصل 9: به جای شمردن افراد ، نتایج را بشمرید
فصل 10 – من مؤسسات تبلیغاتی را دوست دارمو بعضی از آنها نیز مرا دوست دارند
نتیجه گیری : بازاریابی سنتی در حال مرگ نیست ، مرده است !
هنوز نظری ارسال نشده است.
برای ارسال نظر باید عضو شوید.