کتاب پیشنهاد رد نشدنی
نوشته : مارک جوینر
ناشر : مؤسسه رسا
ترجمه : امیر توفیقی
فروش محصولات وخدمات در و 3ثانیه یا کمتر
نوشته : مارک جوینر
ناشر : مؤسسه رسا
ترجمه : امیر توفیقی
فروش محصولات وخدمات در و 3ثانیه یا کمتر
کتاب پیشنهاد رد نشدنی
فروش محصولات وخدمات در3ثانیه یا کمتر
نوشته : مارک جوینر
ناشر : مؤسسه خدمات فرهنگی رسا
ترجمه : امیر توفیقی
شابک : 978-964-317-719-5
تعداد صفحات : 254
شمارگان چاپ : 1000
نوبت چاپ : سوم - 1393
لیتوگرافی : کیمیا
قیمت پشت جلد : 9800 تومان
درباره کتاب :
آبا بمباران شدن مصرف کننده ها توسط هزاران پیام بازرگانی و تبلیغات بازاریابی در طول روز ، آنها مجبور هستند در مورد خریدهای خود به سرعت تصمیم گیری کنند که معنایش این است که شما هم باید فروش خود را با همان سرعت به انجام برسانید.
به این ترتیب ، تقریبا هیچ زمانی در اختیار ندارید تا بتوانید پیشنهادی بهتر و سریع تر از یک پیشنهاد رد نشدنی به مشتری هایتان ارائه دهید.
با افزایش هوش خریداران و کمتر شدن زمان آنها ، متد ها و شیوه های بازاریابی قدیمی در حال از دست دادن اثربخشی خود هستند.چیزی که امروزه به آن نیاز داریم ، روشی جدید در انجام کـسب و کار است؛ روشی که هم از نظر اجتماعی مزیت بیشتری داشته باشد و هم بسیار مؤثرتر باشد. این روش جدید چیزی نیست جز پیشنهاد رد نشدنی
«پیشنهاد رد نشدنی حلقه مفقوده بسیاری از کتاب های بازاریابی است»
فهرست مطالب :
مقدمه مترجم
پیشگفتار
تقدیر و تشکر
درباره نویسنده
مقدمه (سه ثانیه)
فصل 1 پنجره جادویی
فصل 2 نیاز اصلی کـسب و کار
فصل 3 چهار سؤال اساسی
فصل 4 پیشنهاد رد نشدنی چیست
فصل 5 چه چیزی یک پیشنهاد رد نشدنی نیست ؟
فصل 6 عناصر پیشنهاد رد نشدنی
فصل 7 فرمول استثنایی
فصل 8 تقویت کننده های پیشنهاد
فصل 9 زنجیره پیشنهاد رد نشدنی
فصل 10 بهترین پیشنهاد ها در طی تاریخ
فصل 11 تبلیغات شفاهی و دهان به دهان
ضمیمه الف چگونه ظرفیت های خودتان را ظرف سه ثانیه یا کمتر بفروشید
ضمیمه ب سخنی با فروشندگان
از | عنوان | توضیح |
---|---|---|
09/08/1391 مصطفی خلیلی. | فروش برتر | کتاب بسیار سودمندی بود ممنون از پیشنهاد و خدمات شما |
برای ارسال نظر باید عضو شوید.