کتاب از خوب به عالی
نوشته : جیم کالینز
ناشر : آوین
ترجمه : ناهید سپهرپور
چرا برخی شرکت ها جهش می کنند و برخی دیگر خیر
نوشته : جیم کالینز
ناشر : آوین
ترجمه : ناهید سپهرپور
چرا برخی شرکت ها جهش می کنند و برخی دیگر خیر
کتاب از خوب به عالی
" چرا برخی شرکت ها جهش می کنند و برخی دیگر خیر "
نوشته : جیم کالینز
ناشر : آوین
ترجمه : ناهید سپهرپور
شابک : 978-964-8148-03-1
تعداد صفحات : 302
شمارگان چاپ : 2000
نوبت چاپ : نوزدهم - 1392
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 22000 تومان
درباره کتاب :
« از خوب به عالی » همان گونه که از نامش بر می آید ، مسیر رشد و بالندگی را ترسیم می کند.عرصه های بزرگ اقتصادی را ارائه می دهد.راز موفقیت مؤسسات برتر دنیا را بازگو می کند و ما را با عملکرد مدیران برتر آشنا می سازد . با متنی ساده و به دور از الفاظ تخصصی ، مفاهیم مدیریتی را شرح می دهد.
وجه تمایز آن از سایر کتاب های مدیریتی ، نگرش خلاق آن است بدین معنا که اصول و روش های مدیریتی را از قالب کلیشه های همیشگی خارج می کند و می گوید که همه ی ما در هر زمینه ای که فعال باشیم می توانیم بالا و بالاتر برویم.می توانیم افق دید خود را وسعت بخشیم و خود را از چمبره ی ماندن در وضعیت صرفاً خوب برهانیم.
« از خوب به عالی » ظاهراً یک کتاب اقتصادی و به عبارتی مدیریتی است اما در نهایت ، هدف آن ارتقا سطح تفکر بشر و رسیدن به رفیع ترین جایگاه هاست.
فهرست مطالب :
مقدمه مؤلف
1. خوب دشمن عالی است
2. رهبری سطح پنجم
3. ابتدا فرد ... بعد هدف
4. رویارویی با حقایق ناخوشایند ( و یقین به موفقیت )
5. مفهوم خارپشتی ( سادگی در محدوده سه محور )
6. فرهنگ مبتنی بر نظم گرایی
7. شتاب دهنده های تکنولوژی
8. چرخه رشد و چرخه نابودی
9. از مرحله خوب به عالی تا ماندگاری
سخن آخر : برخی از سؤالات مطرح شده
از | عنوان | توضیح |
---|---|---|
08/08/1391 زهرا اقبالی. | نگرش خلق | خیلی متفاوت از کتابهای روانشناسی که تا به حال دیده بودم ممنون از اینکه زود به دستم رسید |
برای ارسال نظر باید عضو شوید.