کتاب مشتری ها چگونه فکر می کنند
نوشته: جرالد زالـــتمن
ناشر:رسا
ترجمه : امیر توفیقی
آنچه مشتری ها نمی توانند بگویند و آنچه رقبا نمی دانند
نوشته: جرالد زالـــتمن
ناشر:رسا
ترجمه : امیر توفیقی
آنچه مشتری ها نمی توانند بگویند و آنچه رقبا نمی دانند
کتاب مشتری ها چگونه فکر می کنند
نوشته : جرالد زالـــتمن
ناشر : رسا
ترجمه : امیر توفیقی
شابک : 978-964-317-670-9
تعداد صفحات : 408
شمارگان چاپ : 2200
نوبت چاپ : دوم -1394
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 25000 تومان
درباره کتاب :
اگر این کتاب را به دقت وبه طور جدی مطالعه کنید، هرگز با اصول و روش های مربوط به رفتارشناسی مصرف کننده ها و هوش بازار به روش های پیشین برخورد نخواهید کرد.»
آنیل منون، مدیر کل بخش استراتژی نام تجاری و هوش بازار کمپانی آی بی ام
«بالاخره اثری کاملاً عملی و شگرف تدوین گردید که می تواند پاسخ گوی این پرسش باشد که چرا " رویکردهای قبلی در حوزۀ بازاریابی عملکرد کاملاً مؤثری نداشته اند؟" مشتری ها چگونه فکر می کنند به شکلی روشن و واضح نشان می دهد که چرا گروه های مطالعاتی و روش های سنجش و ارزیابی پیشین که مورد رفتارشناسی مشتری ها به کار گرفته می شدند، نمی توانستند باعث به وجود آمدن مزیت رقابتی برای سازمان ها شوند.»
ویلیام مک کامب، رئیس کمپانی مک نیل
«کمپانی ها نیازمند این هستند که علوم میان رشته ای را در مورد رفتارشناسی مشتری ها به کار بگیرند. این بینش باید به طور کامل در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک تمامی رهبران جای بگیرد. این رویکرد جدید، مسیرهای تازه ای را در ایجاد مزیت رقابتی و برنده شدن در جدال همیشگی جلب وفاداری مشتری ها به وجود می آورد. کتاب زالـــتمن برای تمام مدیر عامل ها و مدیران بازاریابی که بخواهند عملکرد عالی و خارق العاده داشته باشند، بسیار ارزشمند و گرانبها است.»
لارس پترسون، مدیر کل و مدیر ارشد امور اجرایی کمپانی سندویک
فهرست مطالب :
مقدمۀ مترجم
پیش گفتار
بخش اول آماده شدن برای یک سفر اکتشافی
اول سفری از سرزمین آشنا
دوم سفری به سوی مرزهای جدید
بخش دوم شناخت ضمیر بازار
سوم روشن کردن ضمیر
ناخودآگاه شناختی مصرف کنندگان
چهارم مصاحبه با ذهن/ مغز
فراخوانی استعاره
پنجم مصاحبه با ذهن/ مغز
تأخیر در پاسخ دهی و تصویر برداری عصبی
ششم اندیشه کردن
هفتم خواندن ضمیر بازار
استفاده کردن از نقشه های اجماعی
هشتم قدرت زودگذر خاطرات
نهم خاطره، استعاره، و داستان ها
دهم داستان ها و نام های تجاری
بخش سوم تفکری متفاوت و عمیق
یازدهم اهرم هایی برای تفکر خلاق
دوازدهم سؤالهای خوب باعث بروز پاسخ های خوب می شوند
سیزدهم به کار گرفتن ذهنیتی جدید
ته نوشته ها
تقدیر و تشکر
دربارۀ نویسنده
هنوز نظری ارسال نشده است.
برای ارسال نظر باید عضو شوید.