کتاب کامیابی در کسب و کار
نوشته : کن بلانچارد-گری ریچ
ناشر: آراد
ترجمه : افسانه نریمیسا
چگونه می توان کمکی موثر برای برنده شدن دیگران بود؟
نوشته : کن بلانچارد-گری ریچ
ناشر: آراد
ترجمه : افسانه نریمیسا
چگونه می توان کمکی موثر برای برنده شدن دیگران بود؟
کتاب کامیابی در کسب و کار
چگونه می توان کمکی مؤثر برای برنده شدن دیگران بود؟
نوشته : کن بلانچارد-گری ریچ
ناشر : آراد
ترجمه : افسانه نریمیسا
شابک : 978-600-186-093-5
تعداد صفحات : 131
شمارگان چاپ : 1000
نوبت چاپ : اول -1392
لیتوگرافی : مهرشاد
قیمت پشت جلد : 5500 تومان
درباره کتاب :
هر انسان یعنی مجموعه ای از آن چه باید آموخت ؛پس این دنیا وهمه ی انسان هایی که در آن زندگی می کنند یعنی همه ی آنچه باید داشت و در حفظ آن کوشید.
شروع هر صبح با هدف یادگیری ، زندگی را سرشار از شور و اشتیاق می سازد.مهم نیست در چه دوره ای از زندگی باشی : پیر ، جوان ، نوجوان یا میان سال ؛ یا در چه شغل و حرفه ای باشی ؛ با مدرک تحصیلی باشی یا بی مدرک ؛ مهم این است که بخواهی یاد بگیری و این لذت واقعی آموختن است که تو را مملو از احساس می کند.
هر روز با آدم هایی متفاوت روبه رو می شویم و تعامل با هر کدام از آنها ویژگی خاص خود را می طلبد. اگر همواره جمله ی « من در حال یادگیری هستم » را جلوی چشمان خود داشته باشیم ، به قدرت معجزه آسای ان در روابطمان پی خواهیم برد.
فهرست مطالب :
مقدمه مترجم
مقدمه
رهبری در سری سطوح بالاتر
مشارکت در عملکرد
چگونگی ترتیب این کتاب
فصل اول: برگه ام را تصحیح نکن، کمکم کن تا بیست بگیرم
برنامه ریزی
بازنگری و یادگیری
مذاکرات رسمی یا غیر رسمی فصلی
مدیریت این سفر
فصل دوم : ساختن یک فرهنگ درست
ایجاد فضای یادگیری
شفاف سازی ارزش ها وتصویرها
ساخت یک فرهنگ قبیله ای
رهبری خادم و با نفوذ
حمایت مدیریت ارشد
فصل سوم : دیدگاه رهبری من
آنچه افراد از من انتظار دارند
آنچه من از افراد انتظار دارم
پیشینه ی من
عقاید من در مورد رهبری و برانگیختن افراد
اندیشه ی نهایی
فصل چهارم : حقایقی ساده در راستای کمک به افراد تا در کار برنده باشند
حقیقت اول – عملکرد خوبکهمان چیزی است که باعث می شود افراد احساس خوبی از خودشان داشته باشند
حقیقت دوم – برای اینکه کمک کنیم افراد عملکردی خوب داشته باشند ، باید نظام مدیریت عملکرد کارامد را ایجاد کنیم
حقیقت سوم – برنامه ریزی عملکرد
حقیقت چهارم - هدایت روز به روزبیشترین تأثیر را بر روی عملکرد دارد
حقیقت پنجم – اعتماد ، کلید هدایت مؤثر
حقیقت ششم – آخرین وسیله ی هدایت :کار مثبت را غلوکنید
حقیقت هفتم - رهنمود باعث می شود عملکرد در مسیر خود برگردد
حقیقت هشتم – ابراز سرزنش در عین صمیمیت و صداقت
حقیقت نهم – بازنگری عملکرد باید مربوط به دادن دوباره ی آزمون نهایی باشد
حقیقت دهم – ایجاد اشتراک دیدگاه مدیریتی شما ابزار ارتباطی قدرتمند برای افراد شماست
حقیقت یازدهم – رهبری خادم
تنها راهی که باید رفت
تصویرو جهت دهی
اجرا
حقیقت دوازدهم – موفقیت را جشن بگیرید
کلام آخر
راجع به نویسندگان
جداول
هنوز نظری ارسال نشده است.
برای ارسال نظر باید عضو شوید.