کتاب ده اشتباه نابخشودنی در بازاریابی
نوشته : فیلیپ کاتلر
ناشر : دایره
ترجمه : اصغر اندرودی
بررسی علل اصلی شکست در بازاریابی و راه حل آن
نوشته : فیلیپ کاتلر
ناشر : دایره
ترجمه : اصغر اندرودی
بررسی علل اصلی شکست در بازاریابی و راه حل آن
کتاب ده اشتباه نابخشودنی در بازاریابی
نوشته : فیلیپ کاتلر
ناشر : دایره
ترجمه : اصغر اندرودی
شابک : 978-964-6839-95-3
تعداد صفحات : 176
شمارگان چاپ : 1000
نوبت چاپ : دوم - پاییز 1393
لیتوگرافی : فیلم گرافیک
قیمت پشت جلد : 11000 تومان
درباره کتاب :
بازاریابی در بد وضعیتی قرار دارد. نه از جنبه ی نظری ، بلکه از نظر اجرا
هر محصول یا خدمت جدیدی به پشتیبانی به وسیله ی طرح یا نقشه ی بازاریابی نیاز دارد که نتیجه ی آن ، سرمایه گذاری هم زمانِ سرمایه و وقت را دربرگیرد و آن را بیمه کند. اما چرا 75 درصد از محصولات ، خدمات وکارهای تجاری و شغل ها با شکست رویارو می شوند ؟ این شکست ها با وجود همه ی اقداماتی که رخ می دهد که برای پژوهش در مورد بازار ، آزمون و بسط نظریه ی کلی ، تجزیه و تحلیل داد وستد ، رشد وآزمایش محصول ، آزمایش بازار و به راه انداختن امور تجاری به انجام می رسد.
فهرست مطالب :
مقدمه : وضعیت امروزی بازاریابی
فصل 1 : شرکت شما به اندازه ی کافی متمرکز بر بازار و مشتری مدار نیست
فصل 2 : شرکت مشتری های مورد نظر را به طور کامل نمی شناسد
فصل 3 : شرکت به مشخص کردن وزیر نظر گرفتن بهتر رقبای خود نیاز دارد
فصل 4 : شرکت از عهده ی روابط خود با سهامدارانش به طور کامل برنیامده است.
فصل 5 : شرکت شما در پیدا کردن فرصت های جدید خوب عمل نمی کند
فصل 6 : فرایند برنامه ریزی بازاریابی شرکت شما ناقص است
فصل 7 : سیاست های تولید وخدمات شرکت به منسجم شدن نیاز دارند
فصل 8 : مهارت های ساخت نشان تجاری و برقراری ارتباط شرکت شما ضعیف است
فصل 9 : شرکت شما برای پی گرفتن مؤثر وکارامد بازاریابی به خوبی سازماندهی نشده است
فصل 10 : شرکت شما حداکثر استفاده را از فناوری نکرده است
ده فرمان کارایی بازاریابی
هنوز نظری ارسال نشده است.
برای ارسال نظر باید عضو شوید.