کتاب اصول و فنون تبلیغات
نوشته : مهدی طاحونه بان
ناشر : ترانه
انواع تبلیغات و فرایند طراحی برنامه های تبلیغاتی
نوشته : مهدی طاحونه بان
ناشر : ترانه
انواع تبلیغات و فرایند طراحی برنامه های تبلیغاتی
کتاب اصول و فنون تبلیغات
نوشته : مهدی طاحونه بان
ناشر : ترانه
ترجمه : -
شابک : 978-964-5638-98-4
تعداد صفحات : 146
شمارگان چاپ : 1500
نوبت چاپ : اول -1391
لیتوگرافی : مشهد اسکنر
قیمت پشت جلد : 5000 تومان
درباره کتاب :
با پیشرفت چشمگیر ارتباطات و گسترش شگفت انگیز دامنه های آن و نیز به کارگیری شیوه های جدید و نوظهور ، اکنون نقش مهم تبلیغات در این عرصه ضرورتی انکار ناپذیر است.
این مجموعه با توجه به نیاز جامعه و برای آموزش علاقه مندان گردآوری شده و با دقت در مفاهیم مهم تجارت ، بازاریابی و تبلیغات ، نقش مهم و کلیدی و برجسته ی تبلیغ را مورد واکاوی قرار می دهد.اگر چه مفاهیم یاد شده در چارچوب آکادمیک طرح و طبقه بندی شده است اما سعی شده تا در انتقال درست مفاهیم بر کاربردی بودن این فنون نیز تأکید شود . به ویژه آنجا که به فرایند طراحی برنامه های تبلیغاتی می پردازد بر این نکته پای می فشارد و در تبیین شاخصه ها و شگردهای تبلیغات ، مخاطب عام را از نظر دور نمی دارد و در کانون توجه خود قرار می دهد.
فهرست مطالب :
مقدمه
فصل اول – تاریخچه و مفاهیم تبلیغات
بخش اول: مفاهیم
بخش دوم: تاریخچه تبلیغات بازرگانی
فصل دوم – فرایند طراحی برنامه های تبلیغات بازرگانی
بخش اول: تعیین اهداف
بخش دوم : پیام تبلیغ
بخش سوم: ابزارهای تبلیغات بازرگانی
بخش چهارم : نقش رسانه ها در تبلیغات
بخش پنجم : مخاطب شناسی
بخش ششم : آثار تبلیغ
فصل سوم – ویژگی های سبک های تبلیغی برخی کشورها
فصل چهارم – تبلیغات سیاسی
بخش اول : تعریف و تاریخچه ی تبلیغات سیاسی
بخش دوم : انواع تبلیغات سیاسی ، شاخصه ها و شگردهای آن
کتابنامه
هنوز نظری ارسال نشده است.
برای ارسال نظر باید عضو شوید.