کتاب بازاریابی شبکه ای ؛ حقه ی اقتصادی یا فعالیت اقتصادی
نوشته : محمود یزدانی
ناشر : امامت
تحلیل و نقد بازاریابی شبکه ای در ایران
نوشته : محمود یزدانی
ناشر : امامت
تحلیل و نقد بازاریابی شبکه ای در ایران
کتاب بازاریابی شبکه ای ؛ حقه ی اقتصادی یا فعالیت اقتصادی
نوشته : محمود یزدانی
ناشر : امامت
ترجمه : -
شابک : 964-396-183-4
تعداد صفحات : 108
شمارگان چاپ : 3000
نوبت چاپ : اول -1385
لیتوگرافی : -
قیمت پشت جلد : 950 تومان
درباره کتاب :
اگر ماهیت بازاریابی شبکه ای و فعالیت شرکت هایی همچون گلدکوئست ، گلد ماین ، مای سون ، دایاموند ، آسوگستر ، وست ویژن و سایر شرکت های مشایه خارجی و ایرانی برایتان سؤال برانگیز است ، خواندن این کتاب را به شما توصیه می کنیم.در این کتاب سعی شده است تحلیل و نقد منصفانه ای از بازاریابی شبکه ای ارائه شود. برخی مباحث ارائه شده در این کتاب :
- موافقان و مخالفان بازاریابی شبکه ای چه می گویند ؟
- تحلیل و نقد بازاریابی شبکه ای با اصل «عدالت»
- معیارهای سلامت بازاریابی شبکه ای و تفاوت آن با «دسیسه هرمی»
- تأثیر بازاریابی شبکه ای بر روی بازار دلالی و واسطه گری
- بازاریابی شبکه ای عملا چه چیزی را می فروشد ؟
- بازاریابی شبکه ای منافع بیشتری دارد یا مضرات بیشتری ؟
- مراجع تقلید در گروه مخالفان قرار دارند یا در طیف موافقان ؟
- و ....
فهرست مطالب :
پیش گفتار
فصل اول- بیایید جدل ها و جدال ها را کنار بگذاریم و از یک نقطه مشترک آغاز کنیم
تعالوا الی کلمهٍ سَواءٍ بیننا و بینکم (ال عمران/64) بیایید برویم به سمت کلمه و اصلی که میان همه ی ما پذیرفته شده و مشترک است
بازاریابی شبکه ای ؛ پدیده ای با موافقان بسیار و مخالفان فراوان
ابتدا باید به یک توافقی برسیم بعد بحث را شروع کنیم
فصل دوم – نقد شروط و قوانین بازاریابی شبکه ای با اصل عدالت
اذا حَکَمتُم بینَ الباس اَن تحکموا بالعدلِ اِن الله نِعِما یَعظُکُم به ( نساء / 58 ) هرگاه بین مردم حاکم شدید ، به عدالت حکم و داوری کنید ، همانا خداوند (با این توصیه ) پند نیکوئی به شما می دهد
ابتدا تحلیل ، سپس نقادی
مرحله ی اول : فروش کالا
مرحله ی دوم: بازاریابی کالا
مرحله ی سوم : پرداخت حق الزحمه
فصل سوم – بازاریابی شبکه ای منافع بیشتری دارد یا مضرات بیشتری ؟
یَسئلونکَ عنِ الخمرِ و المیسرِ قُل فیها اثمٌ کبیرٌ و منافعٌ للناسٌ و اثمُهُما اکبرُ مِن نَفَعهما ( بقره /219 ) « ای پیامبر از تو درباره ی حکم شراب و قمار می پرسند بگو در آن دو گناهی بزرگ است و هم چنین منافعی برای مردم نیز دارد و لیکن ضرر و زیان گناه آن بیشتر از منافع آن است»
یک مقدمه ی بسیار کوتاه
بخش اول : توضیحی بیشتر در معنای عدالت
بخش دوم : شواهدی برآنچه گفته شد از میان آیات قرآن
بخش سوم : بازاریابی شبکه ای عملاً چه چیزی را می فروشد
بخش چهارم : بازاریابی شبکه ای بر روی بازار دلالی و واسطه گری چه تأثیری گذاشته است
بخش پنجم : آیا بازاریابی شبکه ای سالم وجود ندارد ؟
بخش ششم : چند استفتاء : مراجع تقلید در گروه مخالفان قرار دارند یا در طیف موافقان
بخش هفتم : حقیقت همکاری و عضویت در بازاریابی شبکه ای
بخش هشتم : کلام آخر : جمع بندی و نتیجه گیری
هنوز نظری ارسال نشده است.
برای ارسال نظر باید عضو شوید.