کتاب بازاریابی از صفر تا صد
نوشته : دان سکستون
ناشر: مبلغان
ترجمه: سینا قربانلو
چگونگی استفاده از نیرومندترین ایده ها در بازاریابی
نوشته : دان سکستون
ناشر: مبلغان
ترجمه: سینا قربانلو
چگونگی استفاده از نیرومندترین ایده ها در بازاریابی
کتاب بازاریابی از صفر تا صد
چگونه از نیرومندترین ایده ها در بازاریابی استفاده کنید تا مشتریان بیشتری بدست آورید
نوشته : دان سکستون
ناشر : مبلغان
ترجمه : سینا قربانلو
شابک : 978-964-2614-70-7
تعداد صفحات : 348
شمارگان چاپ : 1500
نوبت چاپ : اول -1392
لیتوگرافی : پائیزان
قیمت پشت جلد : 22000 تومان
درباره کتاب :
کتاب بازاریابی از صفر تا صد برای آن دسته از کارآفرینان ، رهبران کسب و کار و مدیرانی که فاقد مدرک MBA هستند ، تبیین روزآمدی از بهترین نظریات و مؤثرترین تدابیر ( تاکتیک ها ) در بازاریابی فراهم می آورد . این راهنمای عملی در کسب و کار با دروسی از یک استاد ممتاز بازاریابی ، تمامی مبانی یک مدرک MBA در بازاریابی را پوشش می دهد - بی آنکه ناچار باشید مبالغ هنگفتی پول و ساعات بی شماری را صرف آنها کنید.
دان سیکستون ، خالق این اثر که بیش از سی و پنج سال است در دانشگاه کلمبیا بازاریابی تدریس می کند ، اینک تجربه ی گرانبهای یک عمر خود را با شما به اشتراک می گذارد. هر فصل کوتاه این کتاب بر یک فکر کلیدی بازاریابی متمرکز می شود و آن را به شیوه ای ساده و قابل فهم و آکادمیک با مثال ها و تمرین هایی که نحوه ی عمل آن فکر را نشان می دهند ، می کاود . برای اتخاذ تصمیم های کلیدی بازاریابی ، نویسنده از همان فرمول هایی سود می جوید که شرکت های بزرگ حاضرند برای آموختن آنها به کارکنان شان مبالغ هنگفتی پول پرداخت کنند.
کتاب بازاریابی از صفر تا صد به نحوی تدوین شده است که از آن می توان هم به عنوان یک درس مقدماتی مستقل و هم یک منبع درسی مکمل دروس بازاریابی بهره برد. این کتاب حاوی تمام اطلاعات و راهبردهای لازم برای ارائه ی موفق محصولات و خدماتتان به بازا است . مهم نیست که چه می فروشید و یا آن را چگونه می فروشید ، کسب و کار کوچکی را اداره می کنید یا یک شرکت بزرگ را ، این راهنمای جامع تمام آنچه را که برای درک بازاریابی جدید باید بدانید ، تبیین می کند.
دان سیکستون ، با درجه ی دکترا ، یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه ترامپ در زمینه ی بازاریابی و فروش و استاد بازرگانی دانشگاه کلمبیاست . وی دارنده جایزه ی تدریس ممتاز در دانشکده ی بازرگانی و بنیانگذار و رئیس گروه آرولیمیتد (Arrowgroup L td.) نیز می باشد . این مؤسسه یک شرکت مشاور و آموزش بازاریابی است که از میان مشتریان بی شمارش می توان به جی ای سیتی گروپ ، آی بی ام ، دوپون ، کداک و فایزر اشاره کرد . او مباحث متعددی را در زمینه ی بازاریابی و نام گذاری تجاری در دانشگاه گلمبیا تدریس کرده است . از او غالباً در نشریاتی نظیر نیویورک تایمز ، بیزینس ویک و چاینا اکونومیک دیلی چاپ پکن نقل قول می شود .
فهرست مطالب :
یادداشت ناشر
یادداشت مترجم
بخش اول-چگونه یک راهبرد بازاریابی نیرومند تدوین کنیم
فصل 1 : ترامپ و بازاریابی
فصل 2 : بازاریابی چیست ؟
فصل 3 : تدوین یک راهبرد بازاریابی
فصل 4 : درک مشتریان
فصل 5 : اندازه گیری و مدیریت ارزش ادراک شده
فصل 6 : درک رقبا
فصل 7 : درک توانمندی های سازمان
فصل 8 : درک محیط کلی رقابت
فصل 9 : شناسایی بازارهای احتمالی
فصل 10 : انتخاب بازار هدف کلیدی
فصل 11 : موقعیت گذاری محصول یا خدمت
بخش دوم- بهسازی راهبرد بازاریابی
فصل 12 : خلق ارزشمند ترین دارایی : نام تجاری
فصل 13 : تهیه ی طرح رشد
فصل 14 : تعیین تمرکز برای رشد
فصل 15 : افزایش دادن رضایت مشتریان
بخش سوم- اجرای راهبرد
فصل 16 : طراحی محصول / خدمت
فصل 17 : یکپارچه سازی ارتباطات مشتری
فصل 18 : تبلیغات
فصل 19 : شناسه ها
فصل 20 : ترویج فروش
فصل 21 : فروش شخصی
فصل 22 : روابط عمومی
فصل 23 : بازاریابی اینترنتی
فصل 24 : قیمت گذاری
فصل 25 : بازاریابی پارتیزانی
بخش چهارم - درک اعداد و ارقام
فصل 26 : تحلیل مالی برای اتخاذ تصمیمات هوشمندانه ی بازاریابی
فصل 27 : انجام تحقیقات بازاریابی
فصل 28 : پیش بینی
بخش پنجم- مطمئن شوید که راهبرد بازاریابی موفق از کار در می آید
فصل 29 : طرح بازاریابی
درباره ی نویسنده
هنوز نظری ارسال نشده است.
برای ارسال نظر باید عضو شوید.