سبد خرید  

بدون محصول

مجموع 0 تومان

پرداخت

حساب من

لیست ناشران


تبلیغات


ghfh

بلبلh

کتاب رمز پیروزی در بازارهای امروزی

 نوشته:کنت ورتایم
ناشر:بنیاد فرهنگ زندگی
ترجمه:سارا میرزایی
ارتباط با مصرف کننده از طریق کهن الگوها

جزییات بیشتر

16,000 تومان

انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی

 کتاب رمز پیروزی در بازارهای امروزی
چگونه از طریق کهن الگوها با مصرف کنندگان ارتباط برقرار نماییم ؟
 نوشته : کنت ورتایم
 ناشر : بنیاد فرهنگ زندگی
 ترجمه : سارا میرزایی
 شابک : 978-600-91205-7-4
 تعداد صفحات : 266
 شمارگان چاپ : 1000
 نوبت چاپ : دوم - 1392
 لیتوگرافی : -
 قیمت پشت جلد : 16000 تومان
 درباره کتاب :
این کتاب چیزی فراتر از یک اتفاق تازه در تحلیل رفتار و روان مصرف کننده است. اعجاز این کتاب معرفی روان کاوی مصرف کننده به زبانی سلیس،روان و کاربردی است.مباحث مبتنی بر تئوری آر کی تایپ روانکاو شهیر سوئیسی،کارل گوستاو یونگ بنیان گذاشته شده است.در حین مطالعه ی تحلیل های این کتاب متعجب خواهید شد وقتی می بینید شرکت های بزرگ و کوچک علیرغم هزینه های سنگین بدون روانکاوی مشتری و صرفا با روان شناسی سطحی او را به بیراهه می برند. دوران ارائه ی دستور العمل ها و نسخه های واحد دادن در حوزه های تاثیر گذاری بر مخاطب به سر آمده ، این کتاب به شما امکان کشف مدل منحصر به فرد مدیریت برندتان را ارائه می نماید و اما تأثیرات عمیق دیگر این کتاب :
* بهره گیری از آرکی تایپ ها (کهن الگوها) به شما می گوید جایگاهی که می تواند برند شما بیشترین درخشش را داشته باشد کجاست ؟
* برنامه ریزی های استراتژیک (کلان،منابع انسانی و بازاریابی) را دارای پشتوانه ی قوی و عمیق آرکی تایپی خواهد نمود
* با بکارگیری آرکی تایپ ها موجب ایجاد علاقه ،محبوبیت و صمیمیت پایدار میان مشتریان و برندتان خواهید شد
*با انتخاب کهن الگوهای مناسب طول عمر مشتری ،سازمان و سودآوری آن را در بلند مدت تضمین خواهید کرد
*با تحلیل عمقی و روانکاوانه ی بازارهای هدف،تأثیر گذاری تبلیغ بر روان مشتریان این بازارها را به حداکثر خواهید رساند
* با تئوری یونگی مدل موثری برای تحلیل و پیش بینی آینده ی سازمان با شرایط موجودش ارائه خواهید نمود
* مدلی برای عارضه یابی کارهای غلط انجام شده در سازمان تان را کشف می کنید و راه حل هایی ساده برای عبور از این عارضه ها می یابید.
* با تئوری کهن الگوها ، انتخاب رنگ،مدل بسته بندی و نام گذاری محصولات برای شما ساده تر و برای مشتری جذاب تر خواهد شد.
 فهرست مطالب :
پیش گفتار مترجم
مقدمه
بخش اول - بازار مبتنی بر نماد
1- بازار بر پایه نماد
2- موتور رشد
3- رسیدن به اوج به وسیله ی خلق نماد موثر
4- فرایند متقاعد سازی
بخش دوم - ارتباط اسطوره ای
5- کهن اگوها کد منبع
6- ایجاد اسطوره شناسی مدرن
بخش سوم - شخصیت های اسطوره ای
7- شخصیت اسطوره ای قدرت مطلق
8- شخصیت اسطوره ای افسونگر
9- شخصیت اسطوره ای قهرمان
10 - شخصیت اسطوره ای ضد قهرمان
11 - شخصیت اسطوره ای آفرینشگر
12 - شخصیت اسطوره ای ارباب تغییر
13- شخصیت اسطوره ای کارگزاران قدرت
14- شخصیت اسطوره ای پیرمرد دانا
15- شخصیت اسطوره ای وفادار
16- شخصیت اسطوره ای مادر پاکی
17- شخصیت اسطوره ای دلقک
18- شخصیت اسطوره ای راز
19- شخصیت های اسطوره ای
بخش چهارم - مدیریت و کنترل کهن الگوها
20- مدیریت نامحسوس
21- ارتقای ارتباط با مصرف کننده

  • ناشر : انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی
  • نویسنده : کنت ورتایم
  • مترجم : سارا میرزایی
  • تعداد صفحات : 266
  • سال چاپ : 1392
  • شابک ( ISBN ) : 978-600-91205-7-4
  • شمارگان چاپ ( تیراژ ) : 1000
  • نوبت چاپ : دوم
  • وزن : 390

هنوز نظری ارسال نشده است.

برای ارسال نظر باید عضو شوید.