سبد خرید  

بدون محصول

مجموع 0 تومان

پرداخت

حساب من

لیست ناشران


تبلیغات


ghfh

بلبلh

کتاب کاربرد نظریه بازیها در مدیریت و آفات نزدیک بینی در بازاریابی

 نویسندگان کتاب اول: ادام برندنبرگر و باری جی نیلباف
نویسنده کتاب دوم:تئودور لویت
ناشر:مبلغان
ترجمه : علی فروزفر
از مجموعه مقالات دانشگاه هاروارد

جزییات بیشتر

5,000 تومان

انتشارات مبلغان

 دو کتاب در یک کتاب
کتاب اول : کاربرد نظریه بازیها در مدیریت
استفاده از نظریه ی بازی ها برای تدوین استراتژی
 نویسندگان: ادام برندنبرگر و باری جی نیلباف
کتاب دوم : آفات نزدیک بینی در بازاریابی
 نوشته : تئودور لویت
 ناشر : مبلغان
 ترجمه : علی فروزفر
 شابک : 978-964-2614-75-2
 تعداد صفحات : 112
 شمارگان چاپ : 1500
 نوبت چاپ : دوم- 1392
 لیتوگرافی : پائیزان
 قیمت پشت جلد : 5000 تومان
 درباره کتاب :
مجموعه کتاب های دو کتاب در یک کتاب یک مجموعه کلاسیک از بررسی های دانشگاه هاروارد در دنیای کسب و کار است.هر جلد حاوی دو عنوان اصلی است و به صورت مستقل به طرح موضوعات مهمی می پردازد.این مجموعه از سال 1992 به عنوان یک منیع پیشتاز برای ایده های پیشرفت و موفقیت در فعالیت های مدیریتی بوده استکه بسیاری از آنها تا امروز هنوز با ما حرف می زنند و مار تحت تاثیر قرار می دهند.هر عنوان از این مجموعه دربرگیرنده ی اندیشه ی موثر و قدرتمندی است که بهترین کنش ها را شکل داده و الهام بخش مدیران و کارشناسان بیشماری در سراسر جهان بوده است. این اندیشه ها در عین حال نحوه ی نگرش و تفکر شما را دربارهی دنیای شگفت انگیز و پرتلاطم کسب و کار امروزین دگرگون خواهد ساخت.
کتاب اول به نام "کاربرد نظریه بازیها در مدیریت" از یک سو ویژگی های بازی خطیر کسب و کار را تبیین می کند و از سوی دیگر ضمن شناساندن عوامل مهم و حیاتی در فرایند این بازی ،ساز و کارها و ترفندهای تغیر دادن هر یک از عوامل را به گونه ای که صاحب کسب و کار و دیگر ذی نفعان را به نتایج مطلوب برساند،به مدیران و تصمیم گیران می آموزد.هر ترفندی که برای تغیر شرایط و عوامل بازی،با رعایت مصالح سازمان،منافع مشتریان و موازین اخلاقی به کار گرفته شود،بازی کسب و کار را به میدانی از تلاش ،رقابت سالم و نهایتا توفیق در نیل به هدف ها مبدل خواهد ساخت.
کتاب دوم به نام "آفات نزدیک بینی در بازاریابی" با نگاهی تیزبینانه و رویکردی عملیاتی،شرکت های دلبسته به محصول و بی توجه به نیازهای آتی مشتریان را در برابر شرکت های متمرکز بر نیازهای مصرف کننده با عنایت به تحولات احتمالی آینده قرار میدهدو مدیران را با فرصت ها و خطرات هر یک از این دو رویکرد آشنا می سازد.
 فهرست مطالب :
 فهرست کتاب اول
یادداشت ناشر
یادداشت مترجم
مجموعه کلاسیک بررسی های دانشگاه هاروارد در دنیای کسب و کار
از رویکرد «باخت-باخت» تا رویکرد «برد-برد»
بازی کسب و کار
تغیر دادن بازی
تغیر دادن بازیکن ها
تغیر دادن ارزش های افزوده
تاکتیک ها : تغیر دادن ادراکات
تغیر دادن چارچوب
تله های استراتژی
درباره ی نویسنده
دیگر آثار مترجم
فهرست کتاب دوم
مجموعه کلاسیک بررسی های دانشگاه هاروارد در دنیای کسب و کار
مقاصد سرنوشت ساز
سایه ی کهنگی
افسانه ی جمعیت
درباره ی نویسنده
خلاصه ی کتاب

  • ناشر : انتشارات مبلغان
  • مترجم : علی فروزفر
  • نویسنده : ادام برندنبرگر و باری جی نیلباف-تئودور لویت
  • تعداد صفحات : 112
  • سال چاپ : 1392
  • شابک ( ISBN ) : 978-964-2614-75-2
  • شمارگان چاپ ( تیراژ ) : 1500
  • نوبت چاپ : دوم
  • وزن : 110

هنوز نظری ارسال نشده است.

برای ارسال نظر باید عضو شوید.