کتاب 25 روش خطرناک فروشندگی
نوشته:استفان شیفمن
ناشر:اردیبهشت
ترجمه:کامران پروانه
چگونه در هنگام فروشندگی از بین افراد بسیاری که ملاقات می کنید مشتری واقعی را بشناسید
نوشته:استفان شیفمن
ناشر:اردیبهشت
ترجمه:کامران پروانه
چگونه در هنگام فروشندگی از بین افراد بسیاری که ملاقات می کنید مشتری واقعی را بشناسید
کتاب 25 روش خطرناک فروشندگی
چگونه در هنگام فروشندگی از بین افراد بسیاری که ملاقات می کنید مشتری واقعی را بشناسید
نوشته : استفان شیفمن
ناشر : اردیبهشت
ترجمه : کامران پروانه
شابک : 978-964-171-0178-2
تعداد صفحات : 112
شمارگان چاپ : 1200
نوبت چاپ : دوم - 1390
لیتوگرافی : ترنج رایانه
قیمت پشت جلد : 3500 تومان
درباره کتاب :
در این کتاب نویسنده تمام تلاش خود را بر آن دارد که دروغ های صدمه زننده، برداشت های نامعقول ، حقایق ناقص، افسانه ها و داستان های باور نکردنی را شرح دهد که طی نیمه ی دوم قرن گذشته در دنیای فروش رواج داشته است.
فهرست مطالب :
پیش گفتار
روش خطرناک اول - همیشه در فکر انعقاد باشیم
روش خطرناک دوم - فروش نیازمند به کارگیری «حیله هایی بی چون و چرا» برای عقد قرارداد است
روش خطرناک سوم - با ارسال بسته های اسرار آمیز می توانید به بازاریابی تلفنی خود رنگ و جلا ببخشید
روش خطرناک چهارم - فرستادن نامه های تجاری عجیب و غریب تاثیر مثبت دارد
روش خطرناک پنجم - مردم دوست دارند که شما تظاهر کنید ، فروشنده نیستید
روش خطرناک ششم - تصمیم گیرندگان از بازاریاب هایی که خود معرفی می کنند، خوششان می آید
روش خطرناک هفتم - فروش همیشه بستگی به قیمت دارد
روش خطرناک هشتم - کارایی در فروشندگی یعنی به تله انداختن مشتری
روش خطرناک نهم - هرگز سوالی را نپرسید که نمی دانید پاسخ آن،چه خواهد بود
روش خطرناک دهم - همیشه سعی کنید خریدار را گول نزنید
روش خطرناک یازدهم - گذاشتن پیام صوتی غیر عادی و مفصل و طولانی با ذکر جزئیات ، اسلحه ی خوبی برای فروشندگی است
روش خطرناک دوازدهم - ایمیل به عنوان یک ابزار کار در حال گرفتن جای تلفن است
روش خطرناک سیزدهم - وقتی پاسخ های منفی می شنوید، مبارزه کنید
روش خطرناک چهاردهم - مشتری دشمن شماست
روش خطرناک پانزدهم - می توانید مردم را متقاعد سازید که از شما خرید کنند
روش خطرناک شانزدهم- فروش، بازی اعداد است
روش خطرناک هفدهم - با نگاه خیره مشتری را وادار کنید که تسلیم شود
روش خطرناک هجدهم - هرچه زودتر پیشنهاد خود را ارائه دهید، بهتر است
روش خطرناک نوزدهم - مردم به شما نیازمندند
روش خطرناک بیستم - افت کردن چاره ناپذیر است
روش خطرناک بیست و یکم - باید به تنهایی کار کنید
روش خطرناک بیست و دوم - هر کسی می تواند یک مشتری باشد
روش خطرناک بیست و سوم - حاضر جواب بودن موجب پیروزی در مناظره است
روش خطرناک بیست و چهارم - «سوال سخت و دشوار» بر هر مانعی فائق می آید
روش خطرناک بیست و پنجم - هر آنچه را که لازم است، می دانم
روش خطرناک -
هنوز نظری ارسال نشده است.
برای ارسال نظر باید عضو شوید.